REKLAMACE ZBOŽÍ
Postup při reklamaci zboží:
- Informujte nás o této skutečnosti na email: info@novaprofi.cz
- Vyplňte vzorový reklamační formulář ke stažení zde: reklamační formulář
- Vyplněný formulář vložte do zásilky.
- Zásilku zašlete na adresu: LN Profi s.r.o. Jiráskova 365, 334 41 Dobřany
POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
Nekompletní nebo odlišné zboží
Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu info@novaprofi.cz . Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.
Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.
Záruční doba
U zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.
O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Reklamace u přepravce
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- PPL: vyplňte formulář a nahlaste škodu písemně na adresu reklamace@ppl.cz . Více zde: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663